czwartek, czerwca 16, 2005

gk dzien 9

17:2
18:4

to najdurniejsze pytania z calego jak do tej pory konkursu. odpowiedzi na 18 nie rozumiem. chyba na zasadzie 'nic nie pasuje - to musi byc to'. czasem jakas lama na forum jak nie zna odpowiedzi to zawsze wciska 'na pewno trzeba cos zmienic w rejestrze'. co ma rejestr do kopiowania danych na urzadzenie USB?

a na 17 pytanie nie ma prawdziwej odpowiedzi. przetestowalem teoretycznie prawidlowa odpowiedzi i oczywiscie nie ma szansy zadzialac! jesli tobie sie uda - koniecznie napisz jak?!
wszystkie qrsy mowia 'deny jest zawsze nadpisujacy i nie ma wyjatkow'. i mowia prawde. czy jest ... no wlasnie - co znaczy 'przejety'?? slyszalem o dziedziczeniu, ale o przejmowaniu nie slyszalem.

wielkie HWD dla tego konkursu. wielka klapa od poczatku do konca.

>: Pytanie 17 // John jest użytkownikiem sieci oraz członkiem grup; księgowi i mentorzy. Istnieje katalog o nazwie „Dane” zawierający plik o nazwie „forecast.xls”. Jaki zestaw ACL umożliwiłby Johnowi dostęp do arkusza kalkulacyjnego?

Pozostały czas: 118 sekundy

Przejęty ALLOW ACE w katalogu dla Johna. Przejęty DENY ACE w katalogu dla księgowych.
Przejęty DENY ACE w katalogu dla Johna, księgowych i mentorów. Jawny ALLOW ACE w pliku dla Johna.
Przejęty ALLOW ACE w katalogu dla mentorów i księgowych. Jawny DENY ACE w pliku dla Johna.
Przejęty ALLOW ACE w katalogu dla księgowych. Jawny ALLOW ACE w pliku dla Johna. JAWNY DENY ACE w pliku dla mentorów.

>: Pytanie 18 // Technik aplikacji Help Desk podejmuje próbę naprawienia usterki programowej na stanowisku Windows XP Professional, która uniemożliwia komunikację z siecią. Service Pack 2 został zainstalowany na komputerze a technik jest zalogowany za pośrednictwem konta administratora lokalnego. Jako, że technik nie był w stanie zdiagnozować usterki, chce ponownie odtworzyć dysk twardy z obrazu. Ponowne odtworzenie dysku z obrazu doprowadziłoby do skasowania wszystkich danych przechowywanych na komputerze. Jako, że brak jest dostępu do sieci, technik chce utworzyć kopię zapasową zachowanych danych na usuwalnym urządzeniu USB. Chociaż urządzenie USB jest widoczne w „Mój komputer” podczas podłączenia go do stanowiska i ma wystarczającą pojemność do zachowania wszystkich niezbędnych danych, technik nie może skopiować danych do urządzenia. Co może zrobić technik, aby rozwiązać ten problem?

Pozostały czas: 117 sekundy

Skorzystaj z konsoli odtwarzania (recovery console) w celu skopiowania niezbędnych danych do urządzenia USB.
Skorzystać z programu narzędziowego do tworzenia kopii w celu zapisania danych na urządzeniu USB.
Dokonać edycji ustawień zasad grupy lokalnej komputera Windows XP Professional.
Dokonać edycji rejestru komputera Windows XP Professional.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

To z dyskiem USB to chyba jakaś pomyłka. Mnie się wydaje, że prędzej powinna być odpowiedź 3, gdyż możliwe że ktoś wcześniej zastosował wyłączenie USB (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;555324)
Ale jednocześnie można też tak zepsuć rejestr systemu, że taki błąd da się uzyskać.

n€x¤R pisze...

zgadzam sie z przedmowca. moze to taka sciema - specjalnie dali zle odpowiedzi jako dobre po to, zeby tych co odpowiedzili dobrze czyli zle przylapac na tym, ze musieli znac odpowiedz, bo jak by ich nie znali to odpowiedzieli by zle czyli dobrze