poniedziałek, listopada 19, 2007

OT: kalendarz

zbliza sie gwiazdka. co roq z tej okazji przygotowujemy z carolajna kalendarz dla calej rodziny. tym razem musze zaczynac w samotnosci...
raz do roq mam okazje wyzyc sie, sklejajac zdjecia. to na prawde niezly fun - sprawdzic sie, co mozna wydobyc z aplikacji i z siebie. druga aspekt to koniecznosc spojrzenia w przeszlosc - przejrzenia zdjec - tych krotkich migawek rzeczywistosci. wspomnienia zaczynaja laczyc je w historie a ta wydobywa kolejne obrazy... [lol. nie za wczesnie na rachunek sumienia? (; do nowego roq jeszcze 1,5miecha]

sAmpLezz:

  • styczen
  • marzec

    ...moze sa chetni sie przylaczyc? pliki w formacie psd/jpg; rozmiar 297mm/167mm 3oo dpi - do wydruku 16x9 (:
    pomysl dal w zeszlym roq mejasz i jakos sie rozeszlo... moze uda sie w tym? (:

  • 18 komentarzy:

    mesjasz pisze...

    to ja rezerwuje kwiecien!

    Cabi pisze...

    mnie monia cisnie juz pare dni zeby usiasc i zaczac robic ale jakos nie czuje weny :)
    ale jak cos wypocimy to sie pochwale ;)

    mwd pisze...

    nXr, ja się chętnie dołączę - mogę zarezerwować maj?

    Inishi pisze...

    eee tam znowu nie wypali :P

    n€x¤R pisze...

    nie draznij sie, tylko zarerezerwuj miesiac q:

    nie musi byc zwiazana z praca zawodowa (;

    alienco pisze...

    ja poprosze listopad. mam urodziny wiec bedzie pasowalo! ;)
    co do formatu pracy to moze przyjmijmy za minimum A4??!!

    n€x¤R pisze...

    no zeby bylo 'trendi' (; to jest 16x9. wiec to jest takie obciete A4 - 297x167mm tak, zeby kazdy mogl sobie w domowych warunkach wydrukowac. jak format bedzie wiekszy niz A4 to niestety pozostanie poligrafia, bo drukarka A3 to nie jest standard domowy q:

    alienco pisze...
    Ten komentarz został usunięty przez autora.
    alienco pisze...

    mam jeszcze dwoje chcetnych ;)
    zaraz sie wpisza tutaj mam nadzieje!

    ps. listopad juz gotowy

    Anonimowy pisze...

    ja także chętnie się dołączę - mogę zarezerwować sierpień???? ;)

    Unknown pisze...

    właściwie to chciałem sie przywitać a tak naprawdę to wygenerować jedna ze stron owego kalendarza z polecenia Artura co daje nura.
    tomek600

    Unknown pisze...

    aaa... i czy jest jeszcze trochę słonecznych miesięcy?

    alienco pisze...

    tomi. rezerwuj!

    n€x¤R pisze...

    super! (: tylko dopiszcie ktory miesiac

    alienco pisze...

    nexor mnie skarcil za pazdziernik jest wiec luty!

    n€x¤R pisze...

    sa styczen, luty, marzec, kwiecien, maj i listopad. reszta poki co wolna, bo niektore osoby jeszcze nie mialy czasu do tego usiasc.
    czyli masz najbardziej letnie miesiace - lipiec i sierpien (:

    alienco pisze...
    Ten komentarz został usunięty przez autora.
    alienco pisze...

    zrobilem juz luty i teraz lece z pazdziernikiem!